4 Haziran 2011 Cumartesi

Yeni Yüzümüz

Gecenin kaçı olmuş can sıkıntısı tavan yapmış sayfa sayfa tıklarken bir ara bloguma bakayım bugün kaç kişi ziyaret etmiş hangi yazılar okunmuş diye bir uğradım bloguma. O da ne hiçte boş duramam ya hani baktım sayfada değişiklik şart birşeylerle uğraşayım dedim baktım tasarım yazıyor bu ne diye bir tıkladım . ne göreyım değişik değişik şekiller onu tıklarken bunu tıklarken var olan sayfam değişik bir hal aldı eski halinden hiç bir eser kalmadı tabi bende düzeltmek için uğraştımsada bir türlü eski halini almadı iş olacak gibi değil tabi ben bu tıklamalardan da bazı şeyler öğrendim ve öğrendiklerimi uygulamaya koydum .. bu son haline gelene kadar bir çok tasarım denedim beğendiklerimin kesin bir kusuru çıkıyordu ya rengini beğenmiyordum bir erkeğe yakışır renklerden değildi. sonunda bir Beşiktaşlı olarak Siyah Beyaz ağırlıklı renkler kullanmaya karar verdim. genelde kurgum bu yönde oldu  deneme yanılma yoluyla en az 1 buçuk saat uğraşmışımdır bu halini alması için ama sonunda başarıya ulaştım bir kaç kusuru var ama o kadar detaylı bilmediğim için blog ayarlarını bu kadarıyla yetindim artık geri kalan kısmını bu işlerden anlayan arkadaşıma yaptırım isim vermek istemiyorum o kendini biliyor :D zaten bir öncekini de o yapmıştı sağolsun bir daha işimiz düştü tekrar yapar heralde kırmaz beni...gerçi bu aralar murat (Kekilli) dinlememden dolayı aramız limoni ama yinede yapar :D
   Bu yazıyı niye yazdım onuda bilmiyorum ama o kadar uğraştan sonrada birşeyler yazma gereksimi duydum.. umarım beğenirsiniz yazıyı değil blogun yeni yüzünü nasıl olmuş ama tamamen kendim yaptım hiç bir destek almadan........

1 yorum:

tuğçe dedi ki...

guzel olmus