Kişi yaşlandıkça kendinden birşeyler çürümeye eskimeye başlıyor. işte bizimde yaşımız ilerledikçe dişimiz çürümeye başladı gerçi diş çürümesinin yaşla alakası yok ama ben galiba yaş sendromu yaşamaya başladım ondandır dilimden bu yaşlılık eksik olmuyor. her neyse bu satırları yazarken bir elimle de dişimi tutuyorum sanki tutunca ağrısı geçecekmiş gibi düne bakarak bugün fazla ağrısı yok ama yinede hafiften bir ağrı var.Madem uyku uyuyamıyorum dedim bari bir yazı yazayım acısını çeke çeke .... Diş ağrısı çeken bilir ne kadar kötü olduğunu yıllar önce lisedeyken yaşadığım için bu acıyı tecrübeli sayılırım.. ama bazı arkadaşların tavsiyesini dinledik zeytin falan diye dün gece sabaha kadar zeytin yedim geçmedim ancak zeytini yemeyecekmişim dişin üzerine koyacakmışım neyse yeni bir bilgiyi daha bilgi hazneme eklenmiş oldu bu sayede.. Yarın ilk işim bir diş doktoruna gitmek olacak çürüyen dişimi çektirmeye .Çektire çektire azı işlerimiz kalmadı ama yinede o koltuğa uzanmaktan başka çaremiz yokmuş gibi gözüyor.şimdilik beni acılarımla başbaşa bırakın uyumaya çalışacağım nasıl olacak orasını bende bilmiyorum yastığa başımı koyunca ağrıyor velet :)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder