8 Ekim 2011 Cumartesi

Guus Hiddink İstifa

Milli takımın başına geçtiği günden beri çok şey beklenen hiddink malesef beklenenlere yanıt veremedi.Aslında hiddink'in türk milli takımının başına geçmesi başından sonuna kadar yanlıştı.Türkiye milli takımın başına türk kanı taşıyan tamamen türk olan birinin getirilmesi gerekirdi ama ne yazık ki bir Türk'e emanet edilmedi takım ve geldiği durum ortada.
  Milli takımın elemelerini geçip finallere katılması beklenirken en güçsüz takımlara bile yenilerek türü mücizelere söktü aslında umarım ki katılırız. Bu duruma gelmemize hiddink'e yardimcı olan Oğuz çetin'ide unutmamak lazım takımı el ele bu hale getirdiler ligde o kadar formda futbolcular varken takımda kadroya dahi giremeyen kişileri aday kadroya seçip halkı çileden çıkardılar.
  Vee durum ortada almanya  maçında almanlar resmen bizle dalga geçer  gibi oynadılar bizimkiler ise hala mesut bize karşı oynamalı mı oynamamalı mı diye tartışa dursun löw oynatmadı mesudu kloseyi oynatsa belki hezimete uğrayacaktık.elimizde mazeme var ancak kullanmasını bilmiyoruz melzemeyi işleyecek kişiyi kişileri yanlış seçiyoruz oğuz çetin ,ersul yanal, guus hiddink hepsi koskoca bir sıfır federasyonun hiddinkin arkasındada durması ve bir an önce yol vermesi lazım hem ona hem oğuz çetine hiçbirşey için geç değildir zararın neresinden dönersek kar.şimdiden diyorum ki elvada hidink elveda o. çetin ...
 Milli takımımız için en hayırlısı bu...

Hiç yorum yok: