27 Mart 2013 Çarşamba

UZUN BİR AYRILIK OLDU 


Uzun bir ayrılık dönemi oldu bu benim için gündem o kadar yoğunken ben gündemden çok uzakta gurbetteydim. Bir çok şeyi kaçırmama rağmen dönüşüm daha etkili olacağını düşünüyorum . askerliğimin bitmesine 49 gün gibi kısa bir süre kalmışken yazacak çok şey olduğu düzensizliğin son safraya ulaştığı günlerde bağımsız bir şekilde elimden geldiği kadarıyla gündemi iğdelemeye değişik konulara yeni bir yüz getirmek için tezkereyi alacağım günü bekliyorum. Şimdilik Allah'a emanet oldun hadi sağlıcakla kalın . farklılık olsun diye elimde olan bir fotoğrafı da hem hatıra hemde yokluktan yazıya ekliyorum ....

Hiç yorum yok: