22 Nisan 2011 Cuma

Bir Yılı Daha Devirdik

Ömrümden bir yıl daha geri kalmakta acısıyle tatlısıyla bugün son saatlerini yaşıyorum koskoca 24 sene bitiyor.Yarın ise 25'in ilk saatleri zaman ne çabuk akıp geçiyor herkes gibi bende anlam veremiyorum daha ayağımda kara lastik üzerimde götü yamalı pantolonlarla dağda, bayırda,çayırda sürttüğüm günler ise hafızamda tazeliğini koruyor.git gide yaşlandığımın farkındayım saçlarım ağarmadı ama yavaş yavaş dökülmeye başladı üzücü bir durum tabi bu yaşta saçların dökülmesi daha bu yaşta erken diye düşünüyorum ama o kadar sınav stres yaşarsan olacağı bu daha birde önümde askerliğimiz var umarım orada da kalan saçlarımızı dökmeyiz haha nereden girdim bu konuya yav moralim bozuldu yine bak :(
  Neyse konumuz saç dökülmesi değil konu benim yaşlanıyor olmam hz. Ali'nin bir sözü var"her nefes alışım ne kadar beni yaşama bağlıyorsa her nefes alışımda beni ölüme bir adım daha yaklaşıyor" sanırım böyle birşeydi ben günümüze göre uyarladım ama ne kadar doğru söylediği açık açık ortada her nefesimizde biraz daha yaşlanıyoruz.25. yılım hayırlara vesile olur diyorum 2011 biraz şanslı geldi bana devam etmesinide yaradandan diliyorum.. şimdiden doğum günü hediyelerinizi bekliyorum hahaha :D şurda kaç saat kaldı ki 23 nisana demi ! ekleyecek fazla resim bulamadım bizi zamanımızda böyle dıgıtal makinalar telefonlar olmadığı için  yoksa tek resmimi koymayı düşünüyordum :( Burada mavili olan benim ...saygılar

4 yorum:

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Allahım hayırlı yaşlanmalar, hayırlı ömürler versin cnm. Nice saglıklı yıllara...

A.Grbz dedi ki...

amin amin daha yapacak cok şeylerim var :D tşk ettim

böcük dedi ki...

kutlu olsun doğum gününüz :)

A.Grbz dedi ki...

eyw tsk ettım :D