28 Nisan 2011 Perşembe

11 Mayıs'a Günler Kala


Türkiye kupası finaline şurada sayılı günler kalmışken heyecan iyice tavan yapmış durumda. İki İstanbul takımını karşı karşı getirecek olan finalde kimleri sevinecek kimileri üzülecek.Beşiktaş ile İstanbul b.b yı karşı karşıya getirecek maç 11 mayıs 2011 çarşamba günü 32.864 kapasiteli Kadir Has Stadyumunda (Kayseri) saat :20 :00 da oynanacak ve kupa sahibini bulacak.kupa maç biletleri kale arkaları 20 tl doğu ve batı tribünleri 40 tl olarak belirlendi.

   Şüphe yok ki iki takımda ellerinden geleni yapacak kupaya uzanmak için .. Ligde umduğunu bulamayan Beşiktaşk kupayı alma konusunda daha arzulu olan taraf ancak İstanbul b.b ye karşı nedense hiç şansımız tutmuyor. Bu yüzden biraz endişeliyim ama takımıza güvenim sonsuz elbet kupayı alan taraf biz olacağız inşallah .en azından kötü geçen bir lig sonrasında Türkiye kupası teselli olur ve uefa ligine katılırız.
   Kupanın Kayseri'de oynanması benim için bir şans olsa gerek ligin ilk yarısında oynanan Kayserispor Beşiktaşk maçına çeşitli nedenlerden dolayı gidememiştim gel gör ki ikinci bir şans geçti elime takımızı kayseri'de yalnız bırakmayacağız tüm beşiktaşklılar olarak kadir has stadını dolduracağız takımıza olan desteğimizi iyi günde de kötü günde de olduğunu tüm Türkiye göstermiş olacağız.
    Biraz taraflı bir yazı oldu ama bir beşiktaşlı olarak olması gereken bu diye düşünüyorumm... saygılar
haaa şunu da ekleyim biraz alakasız olacak ama BOBO nun Beşiktaşla yola devam etmeli yönetim sözleşmesini yenilemeli BOBO'nun..
   Kupayı kim alır sorusuna ise sayfanın sağ üst köşesinde yer alan anketimize katılarak görüşte bulunabilirsiniz. ankete katılmayı unutmayın .....

2 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Mimlendin:) Görüşmek üzere:)

A.Grbz dedi ki...

mim neyse artık ıyı birşeyse tşk ettim :P