20 Ocak 2011 Perşembe

Yeni Bir ŞAMPİYON Geliyor (K.Erciyes)






Bank Asya futbol liginde mucadele eden kayseri erciyes sporumuz yapılan yönetim değişikliği ile yapılan transfer çalışmaları doğrultusunda spor toto süper ligine adım adım yaklaşıyor. ligin ilk yarısında bana göre pekte iyi bir performans göstermemesine rağmen sadece bir yenilgi alması kötü diyebilirdik ancak üst sıralarda ki takımlarında puan kaybetmesiyle fazlada şampiyonluktan uzaklaşmış sayılmaz.külüp başkanının sadece kendini tatmın etmek ıstemesı mı desek ne baskan olması olduktan sonra takımla ılgılenmemesi oysa ercıyes spor genc başkandan cok sey bekliyordu olmadı. Sonucunda da görevden istifa etti . Yerine ise kulubu tanıyan eski başkanlardan Ziya EREN gelmesi belkide daha hayırlı olacak takım için. Ben şahsen BEŞİKTAŞK lıyım ama yaşadığım sehrın takımınıda tutmak bir borc kayserılıler genelde kayserıspor taraftarı oluyor ancak erciyes sporun maçları daha bi zevklı kayserıspora bakarak. kayserı kamoyunda da bu sehir iki takımı kaldırmaz gibisinden haberler cıkarıyor.Size mi düstü aq kaldırıp kaldırmayacagı gayettte iyi olur her hafta sehırde bir maç olacak kötü mü ? istememlerinin nedeni belkide erciyessporu cekememeleri yada sahanın zemini yıpranması erciyes dış sahadada oynar gibi düşünceleri olsa gerek :D



Duydum ki kayseri büyük şehir belediyesi erciyes spora daha az kapasiteli luks bir stadyum yapmaya hazırlanıyormus inş. en kısa zamanda olur.








K.erciyesspor ikinci yarıda adından oldukça söz ettirecek gibi gözüküyor.hele ki bu aralar YUSUF ŞİMŞEK transferiyle medyada bolca yer buldu umarım yusufun gelişiylede güzel sonuçlar alarak süper toto süper ligine cıkan ilk iki takımdan birincisi erciyes spor olur .Yapılan transfer içinde sadece yusuf yok tabiki diger oyuncularda katkı saglayacaktır umarım.

Hiç yorum yok: