
Yazıma başlamadan önce hepinizin bayramını kutluyorum nice bayramlara...
Bugün kurban bayramının ilk günü ve ülkemizde ve dünyada bayram milyonlarca kişi tarafından kutlanıyor.Kurban bayramının ramazan bayramından ayıran özellik kurban bayramının daha masraflı olması özellikle bu sene ki kurban fiyatlarının yüksekliğini düşünecek olursak bide ülkemizin durumu göz önüne alırsak gerçekten kurban kesmek her yiğidin harcı değil..hele ki bana kurban düşmüyor yoksa bir koyuna 7 sehim girerdik sanırım :D millet bir koşuşturmadır gidiyor sabahtan bayram namazıyla başlıyor . Bayram namazı demişken bugün kalktım abdest aldım camiye koşarak gittim ama nafile ben caminin kapısına vardığımda cemaat namazdan çıkıyordu adamın birine sordum namaz bitti mi diye evet bitti dedi artık baska bayrama diyerek güldü :D :D namaz sonrası kesim yeri kurban eti paylaşımı derken bayramda cogu kişi hammallık yapıyor bunun yanında elini kolunu kesenler hastanelik olanlar cabası; Ben artık eski bayramlar gibi zevk almıyorum günümüzde bayramlarda eski bayramlar derken bende cok yaşlı falan değilim (24) ama önceden sanki daha güzeldi.. köy de iken ama sehre geldik bayramlar benim için bitmiştir. sms atana sms atıyoruz oylece bayram kutluyoruz..Neyse fazla sacmalamadan yazıyı sonlandırayım sizide fazla sıkmayım. size bol bol et yemeler bu arada vejeteryanlar 4.gun sokaga cıkmama kararı almış ilginç :D :D
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder