
Bir çok blog yazısı okudum , Blog yazarları kendi düşüncelerini yansıtmaya çalışmış yazılarında..
kimine göre doğru kimine göre yanlış; burda önemli olan okuyucunun değil de yazarın ne düşündüğüdür benim şahsi görüşüm..Bende bu düşünceden dolayı kendi fikirlerimi kaleme(klavyeye) dökeceğim .. Kalemimin güçlü olduğuna inanıyorum(şarkı sözü yazarlığı) ama bu alanda ilk deneyimim .. Sonuç ne mi ? inanın bunu bende bilmiyorum bekleyip görecegiz..
Kendime iyi bir başlangıç temennisi diliyorum neden mi bu yazıyı benden başka okuyacak kişi olmaz sanırım :D varsın olmasın böyle de mutluyum ben maksat bu alanda kendimi denemek.. saygılar..
3 yorum:
zamanı da tam denk gelmiş ki var bu işte bi iş :D saate bak
eee kanka ne zaman yazacan boyle olmaz kı :)
yavas yavas :D :d bugun bı yazı daha yazacam
Yorum Gönder