14 Nisan 2011 Perşembe

Küskün bir Bulut

Küsmüştüm artık yazı yazmaya takiii bugün 3 tane yorum görüp izleyen kişi sayısını görene kadar ; uzun zamandır blog sayfamı dahi açmıyordum kimse okumuyor kimse beğenmiyor bir nevi kendime küsmüştüm demek ki iyi şeyler yazamıyorum dikkat çekici konulara değinemiyorum diye aslında yazmakta ki amacım kendimi tatmin etmek diyebilirim :D belli bir kitleye değil genel konular seçiyorum yazmak için ; okunulmuşum okunulmamısım aslında önemli degil benim için içimdekı bir heves uğruna yazıyorum ama beğenileri görüncede ruhum okşanıyor hani :D yada takipçilerimin çoğalmasını görünce işte bugün onları gördüm gaza geldim ve bir şeyler karalayım dedim.Yazmayı seviyorum; genelde düz yazı tarzında yazılar yazmam ama blog sayesinde düz yazıda yazmaya başladım.genelde tarzım şarkı sözleri yazmak ama ileri için bir öykü roman falan düşünüyorum artık kısmet sadece düşünüyorum :D Not : bu bir gaza gelme halinde yazılmiş bir yazıdır haha :D sonra ne kadar şaçma demeyin :P

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Aslında sorun okunmama değil okunamama. Bir yazı yazıyoruz zamanla akıp gidiyor aşağılara doğru diğerleri yazdıkça ve altta ezilip gidiyor adeta... Bir anasayfa olsa tüm yazılanlar orada görünse böyle olmayacak ama o da imkansız gibi. Ancak yorum yazan arkadaşların sayfalarına girince görebiliyoruz yazdıklarını ya da akıp giderken bloglar tesadüf edersek yorum yazıyoruz. Sevgilerimle.

A.Grbz dedi ki...

:D :D aynen ole tsk ettim