15 Nisan 2011 Cuma

Kaybolan Değerlerimiz "MEKTUP"


Sevgili arkadaşlar ; evet hep sevgili ile başlayan mektuplarımız neredeler günümüzde yok olmaya mahkum olmuş mektublarımız, sevgili babamız sevgili annemiz sevgili dayımız,amcamız yada sevgiliye yazılan mektuplar neredeler hepsi kaybolmaya mahkum olmuşlar.


  

 Günümüzde teknolojının gelısmesıyle unutulmus mektuplar, yerini ise telefon mesajları e-postalar almış ama hiç birisi bir mektubun yerini tutar mı ? tabi ki tutmaz mektupta ki o heyecanın o duygunun yerini alamaz.almamalida o postacıyı beklemenin azmi yada gizli mektupları yakalatmamada ki heyecanın yeri anlatılmaz. o özenle kelimelerin seçilişi kaleme dokulurken ki titizlikler hepsi neredeler! mektup zarflarının kişiye göre seçilmesi hatta zarflara kokuların sıkılması nerde kaldı hepsi unutulmus artık hepsi birer tarıhte ki yerini almış mektuplarımız.postacılar evlerimize mektup degil banka ekstreleri, mahkeme kağıtları vs. vs. getiriyorlar.Eskilerde kalmış artık postacılara şarkılarin, türkülerin yazıldığı günler artık hiç bir önemi yok hayatımızda ne mektubun ne postacıların. Hayatımda hiç bir mektup yazmamış biri olarak yazıyorum bu yazıyı o duyguyu yaşadım mı bilinmez haa 8. sınıfta iken bir kıza yazmıştım ilk ve son mektubum o oldu :) demek ki 90 lı yılların sonunda hala bir nebzede olsa mektub yazılıyormus benim durumuma bakacak olursak günümüze bakacak olursak bende sizler gibi teknolojiye yenildim yenik düştüm.eski türk filmlerinden hatıralarla yaşatacağiz artık mektupları postacıları postacı deyincede aklıma hep kemal sunalın postacı Adem'i geliyor bide ilk okul yıllarında ki bak postacı geliyor selam veriyor... artık postacıda gelmiyor selamda vermiyor bak postacılar ölmüş.buralara artık mektuplar gelmiyor... gelmiyorr

    Yinede arada sırada nostaljı yapıp mektup yazasım var ama kime söylesem artık mektup mu kaldı diyorlar onlarda haklı artık mektup mu kaldı ! ilerleyen tarihlerde asker yolcusuyum belki bir asker mektubu yazarım gül kokulu..

4 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Postacıların işi başından aşkın artık sizin internet faturalarınızı,kredi kartı ekstrelerinizi taşıyorlar bi de başlarına ptt kargo çıktı oooooo yazıka damlara yav:D

Mektup ölmemeli ama haklısın...

Söz uçar yazı kalır o yüzden ne yapıyoruz?

Blog yazmaya devammm:D

A.Grbz dedi ki...

bana hıc ekstre falan gelmıyor hepsı maıl olarak gelıyor burda postacılar ana tema degil özlem ana tema mektubun artık kaybolması bana mektup yazsana :D :D

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bir kaç ay önce arkadaşıma yazmıştım,aslında birşey daha göndermem gerkiyordu bahane oldu kısacıkta olsa birşeyler karaladım.Postanede görevliye sordum "kaç günde gider?" diye güldü.Mail atsaydın o zaman diye cevap verdi.

A.Grbz dedi ki...

:) artık oyle kımse yazmıyor ben daha hıc mektup almadım anca resmı kurumlardan gelıyor o da para ıstıyor :)