9 Nisan 2011 Cumartesi

Engel-SİZsiniz , Ersin ATA

Bugün aslında hiç birşey yazmayı düşünmüyordum ta ki bir arkadaşım bu konudan bahsedene kadar.Blog yazmayıda sadece zevk için yazıyorum ne kadar başarılıyım yada başarısızım onu bilemem önemli olan birşeyler yapabilmek bence iyi olsun ya da kötü olsun sonuçta bir emek harcıyoruz.İşte Ersin kardeşimizde bütün engellere gögüs gererek kendi hayatını, hayata nbütün engellere rağmen nasıl sımsıkı sarıldığını yeni çıkardığı  "Engel-SİZsiniz " adlı kitabında kaleme almış kitap siz değerli okuyucuların okuması bekliyor.sizlerinde desteğiyle hiçbirin imkansız olmayacağını göstermiş olacağız

 Umarım kitabı gerekli ilgiyi görür ve devamıda gelir.Azimli bir çalısmanın ürünü olan bu kitabın bir kitleye ulaşmasında bir payım olmuşsa ne mutlu bana. okuyanlarında büyük bir zevkle okuması dilegiyle . Başarılar ERSİN ATA

2 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Okumak lazım...
Güzel bi konu..

A.Grbz dedi ki...

ben pek tanımıyorum ama sanırım bugun cıkmıs kıtap :D twitter da ole soz edıyordu :D