1 Nisan 2011 Cuma

1 NİSAN

Nisan ayı benim için önemli bir aydır.Neden mi bende nisan ayında doğmuşum o yüzden nisan ayını hatta nisan yağmurlarını bile seviyorum. 1 nisan deyince akla olmadık şakalar bazısı sınırı zorlayan eşşek şakaları yapılır yakınlarımızca işte o gün geldi çattı tarih 1 Nisanı gösteriyor bugun yine şakalar şakalar hatta daha ! nisan olmadan başlayan şakalar herkes birbirlerine şaka yapma derdine düşmüş şakayı nasıl yedirebilirim diye en ince ayrıntısına kadar düşünülüyor.İşin aksi tarafı Allah korusun birinin başına kötü birşey gelse kimse inanmayacak duruma gelmişiz şaka deyip geçeceğiz .daha günün ilk saatleri olmasına rağmen sosyal paylaşım sitelerinde şakalar havalarda uçuşuyor.Sanal ortamdan tanıdıklarımıza birbir türlü şakalar .Asıl şakalar gün dogumuyla başlayacak sanırım neyse sizlere bol bol şakalar .Sevdiklerinizin kalbimi kırmadan yapın şakalarınızı emi :) fazla yazacak birşey yok bu konuda hepinize mutlu 1 nisanlar........ saygılar

2 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Ailene yapılmış ciddi bir şakasın sen:D
Nisanın senin gibi getirisi olmuş:)
Bu konuda esprilere maruz kalmıyorsundur inşallah:D

A.Grbz dedi ki...

ama benım kı bır nısan degıl 23 nısan :P :P haha