31 Mart 2011 Perşembe

Leyla ile Mecnun

Leyla ile Mecnun ; aslında pek televizyon seyreden biri değilimdir ama ekranlarda hep birbirnin aynısı programları birbirine benzer dizileri görmekten sıkılmadan kaynaklanabilir.Türkiye'de o kadar cok dizi film çekilmesinden dolayı ekranlar dizi çöplüğü haline gelmiş durum durumda bende kendimce bana hoş gelen bir kaç dizi izliyorum ama yayın gününde değil genelde netten izlemekteyim bunlar arasında Kurtlar Vadisi Pusu,Yahşi cazibe gibi diziler. Ama son zamanda bu iki diziyide pek takip edemez hale geldim.
   Son zamanlarda ise yeni bir dizi keşfettim son zamanlar dediysem ilk bölümünden beri izlemekteyim tesadüfen izledim ve izlemekten keyif aldım ve her hafta artık bir fanatiği haline gelmiş durumundayım bu dizi Leyla ile Mecnun çarşamba günleri trt 1 ekranlarında izleyicisiyle buluşuyor çok tanınmış kişilerden oluşmaya dizinin başrollerinde Ali atay ,Ezgi Asaroğlu gibi isimler rol almakta bunlara ise gözlerimize yabancı gelmeyecek isimlerde diziye keyif katmakta. son derece keyifli  ve komik bir dizi yalın bir şekilde izleyiciye sunulmuş.Hikayesi bildiğimiz Leyla ile Mecnun hikayelerinden çok farklı bir şekilde anlatılmış. Leyla ile Mecnun aynı hastanede aynı gün dünyaya gelmiş hastanade fazla küvez kalmadığı için ikisini aynı küveze koymuşlar... hikaye böyle başlıyor.
   Diyecem o ki izlemekten keyif aldığım kaliteli bir dizi izleyecek olursanız izlediğinize pişman olmayacaksınızdır eminim trt nin yayınladığı en güzel dizilerden birisi hatta bana kalırsa en güzeli izlemekte yarar  var .Severek izlediğim için bir kaç bir şeyler söylemek istedim.Umarım bu dizi çokluğunda kısa sürede ekranlardan kaldırılmaz ve devamı gelir başarılarının devamı diliyorum.. Saygılar

6 yorum:

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

gerçekte de böyle mi olmuş:D
O devirde küvez varmıymış:)

Trt hiç izlemiyoruz biz ya:P

A.Grbz dedi ki...

o devir dediğin sanki 20. yuzların basları :P 80 yıllar işte hikaye ole ..

trt yi izlemeni tavsiye ederim güzel yayınları var o kadar vergi verıyoruz ızleyelım degıl mı :)

..Saadet ! dedi ki...

'Yedi Tepe İstanbul' geliyor aklıma Trt gördüm mü.O dönemin en muhteşem dizilerindendi, hatta tek.Şimdi arada bir dizinin unutamadığım sözlerini okurum, bölümlerini izlerim, çok hoşuma gider.Buna da bakmak istedim şimdi böyle övünce ,vakit denk gelirse tabi.

A.Grbz dedi ki...

trt'nin çok güzel dizileri var ama reklamını mı iyi yapamıyorlar devlet kanalı diye izlenmiyormudur nedir izleyeni çok yok hep özel kanallar izleniyor ülkemizde :D

..Saadet ! dedi ki...

Trt özel kanallarını yapamadıklarını yapıyor halbuki.Mesela bir diziyi yahut filmi tümden bir sponsora sattığı için program reklamsız yayınlanıyor.Reklam süreleri de az.Dizi film, rogramları saatinde başlıyor.Sanırım Trt nin sorunu özel kanallar gibi kaliteli yapımları bölüm sayısı daha 20 ye ulaşmadan yayından kaldırması.Bizim insanımız odaklanmak istiyor.Tabi entrika, yalan dolan, oyun, aşk, heyecan istiyor dizide bu da var.

A.Grbz dedi ki...

katılıyorum gönül ister ki devamı gelsin ama bu dizide değerleri gibi kısa süre sonra kaldırırlır kesin :(